مقالات مقالات .

مقالات

وام فوری بدون سپرده

ادامه این مطلب را مطالعه کنید. در ادامه مطلب درباره شرایط وام بدون سپرده صحبت می کنیم. مهم­ترین خدمات هلدینگ طنین سازه وام فوری با سند ملکی و خودرو در تهران و کرج است. با مراجعه به این هلدینگ می­توانید وام شخصی دریافت کنید.

تعریف وام فوری
اگر قصد دارید وام فوری دریافت کنید، به سپرده گذاری در بانک نیازی نخواهید داشت. در روش وام با سپرده شما نیاز دارید که مبلغی را به مدتی در حساب خود بگذارید. سپس اقدام به دریافت وام کنید. به همین دلیل پروسه دریافت وام زمان‌بر خواهد بود. به همین منظور می­توانید به جای دریافت وام با سپرده، از وام فوری استفاده کنید. شما می­توانید از روی سند ملکی یا سند خودرو وام دریافت کنید یا اینکه اگر قصد دارید از بانک وام بگیرید، شخصی را بیابید که حساب سپرده دارد اما قصد ندارد وام دریافت کند. در این صورت شما با ارائه مدارک و ضامن معتبر می­توانید از بانک وام بگیرید.

اما این روش نیز زمان‌بر است. به علاوه ممکن است شما ضامن معتبر نداشته باشید. در این صورت شما با مراجعه به هلدینگ طنین سازه با ارائه سند ملکی یا خودرو می­توانید وام بگیرید. هر کدام از این وام ها شرایط خاص خود را دارد که با تماس به هلدینگ طنین سازه می­توانید شرایط هر کدام را از مشاوران ما بپرسید.

شرایط وام فوری در هر بانک و موسسه ای متفاوت است. انواع مختلفی از وام فوری وجود دارد که شامل وام با سند ملکی، وام با سند خودرو و غیره است. متقاضیان این نوع وام­ ها با مراجعه به موسسات مالی یا بانک می­توانند وام مورد نظرشان را دریافت کنند. سقف هر کدام از این نوع وام‌ها متفاوت است و بستگی به بانک یا موسسه مالی دارد که به آن مراجعه می­کنید. لازم به ذکر است که این نوع وام­ها از نوع وام فوری بدون سپرده هستند. در ادامه هر یک از آن­ها را توضیح می­دهیم.

تعریف وام فوری بدون سپرده
هنگام مراجعه به بانک برای دریافت وام یکی از شرایطی که بانک تعیین می­کند، داشتن حساب سپرده است. شما در بانک موردنظرتان با افتتاح حساب سپرده و گذاشتن مبلغ در آن بعد از گذشت چند ماه می­توانید وام دریافت کنید. اما ممکن است شما در شرایطی باشد که فوری به پول نیاز داشته باشید و قصد دارید وام بگیرید. در این شرایط می­توانید وام فوری بدون سپرده دریافت کنید. وام فوری بدون سپرده انواع مختلفی دارد که شامل وام با سند ملکی، وام با سند خودرو و غیره است. مشکل دیگری که وجود دارد این است که با مراجعه به بانک‌ها و درخواست وام شما باید یک فرآیند طولانی را پشت سر بگذارید تا وام پرداخت شود. اما با مراجعه به هلدینگ طنین سازه و ارائه سند خودرو یا ملکی می‌توانید به صورت آنی وام دریافت کنید. در ادامه برخی از وام­های فوری بدون سپرده که طرفداران بسیار زیادی دارد را توضیح می دهیم.

انواع وام فوری بدون سپرده
همان­طور که می­دانید منابع قرض­ الحسنه در شبکه بانکی ایران محدود است. به همین دلیل در صورتی که تقاضای اخذ این نوع وام بیشتر شود، اولویت پرداخت این وام به بخش اقتصادی، ازدواج و اشتغال جوانان است. به همین دلیل اخذ این نوع وام برای همه امکان‌پذیر نخواهد بود‌. از این رو اکثر مردم به دنبال دریافت وام فوری بدون سپرده هستند. یکی از وام­های بدون سپرده به نام وام ۴ درصدی است که در بخش بعدی شرایط آن را توضیح خواهیم داد.

شرایط وام فوری ۴ درصدی بدون سپرده
در طرح وام فوری و ۴ درصدی بدون سپرده، متقاضی باید در بانک مورد نظر حساب باز کند یا اگر حساب دارد موجودی آن را تکمیل کند. سپس ۵۰ درصد مبلغی که در حسابش دارد، می­تواند درخواست وام دهد.

وام فوری بدون سپرده با سند ملکی
هنگامی که به قصد دریافت وام به بانک مراجعه می­کنید، یکی از شرایط دریافت وام معرفی ضامن است. یافتن ضامن برای اکثر متقاضیان مشکل است. از طرفی اگر تمام شرایط را داشته باشید، پرداخت وام از طرف بانک زمان می‌برد. به همین دلیل توصیه می‌شود که درخواست وام فوری بدون سپرده دهید.

یکی از این وام­ها، وام فوری با سند مسکونی است. شما با ارائه سندی که شش دانگ آن کامل به نام شما است، می­توانید وام با سند مسکونی دریافت کنید. با مراجعه به هلدینگ طنین سازه و ارائه سند مسکونی می­توانید درخواست وام دهید. این روش مزیت­های بسیاری دارد. اول اینکه شما نیاز به معرفی ضامن ندارید. دوم اینکه این وام فوری پرداخت می‌شود و شما نیاز به گذراندن پروسه طولانی که در بانک‌ها وجود دارد، نخواهد داشت. تنها مهم­ترین شرط آن را باید رعایت کنید. شرط مهم وام با سند مسکونی می‌گوید که شش دانگ سند باید به نام متقاضی باشد. نرخ سود این نوع وام ۱۸ درصد است. شما باید سند مسکن می‌توانید بین ۶۵ تا ۷۰ درصد ارزش ملک وام دریافت کنید.

وام فوری بدون سپرده با سند خودرو
وام با سند خودرو یکی از انواع وام­ های فوری بدون سپرده است. اگر شما قصد دارید وام فوری دریافت کنید و سند ملکی ندارید با ارائه سند خودرو نیز می­توانید وام فوری بدون سپرده دریافت کنید. درست مانند وام با سند ملکی، با ارائه سند خودرو به هلدینگ طنین سازه دیگر نیازی به معرفی ضامن ندارید. یکی از مزیت‌های وام فوری با سند خودرو این است که شما تنها سند ماشین را در رهن هلدینگ طنین سازه قرار می‌دهید و می توانید از خودرو استفاده کنید. سند تا زمانی که وام به طور کامل تسویه شود، در رهن هلدینگ قرار می­گیرد. با ارائه سند خودرو می‌توانید تا سقف ۳۰ میلیون تومان وام دریافت کنید. سود این وام ۲۴ درصد است. برای دریافت وام با سند خودرو باید مدارک زیر را ارائه دهید:

کارت شناسایی وام گیرنده (کپی و اصل)
اصل و کپی از سند خودرو وام گیرنده
پرداخت مبلغ ۵۰۰۰ تومان برای تمبر مالیاتی
نکته مهمی که در دریافت وام فوری بدون سپرده وجود دارد این است که با دریافت وام شما می‌توانید آن را برای دلایل گوناگون از جمله خرید لوازم، مسکن، خودرو و غیره استفاده کنید.

سخن آخر
در این مقاله درباره وام فوری بدون سپرده صحبت کردیم. آن را تعریف کردیم و انواع آن را معرفی کردیم. پرطرفدارترین وام­های فوری بدون سپرده، وام با سند ملکی و وام با سند خودرو است. شما با ارائه هر کدام از این اسناد می­توانید از بانک یا موسسات مالی وام دریافت کنید. همان­طور که می­دانید دریافت وام از بانک زمان­بر است. به همین دلیل موسساتی که وام ارائه می­دهند، گزینه بهتری برای دریافت وام هستند. شما با نگاه کردن به سابقه موسسات وام دهنده و بررسی هر کدام از آن­ها می­توانید یکی را انتخاب کرده و برای دریافت وام اقدام کنید.

هلدینگ طنین سازه یکی از موسسات وام دهنده معتبر است که در شهرهای تهران و کرج وام شخصی به خصوص وام با سند ملکی و سند خودرو به متقاضیان پرداخت می­کند. برای خرید ملک در استانبول وام فوری ارائه می دهیم .شما می­توانید با تماس به ما از مشاوران ما در رابطه با انواع وام­های شخصی که در تهران و کرج پرداخت می­شود سوال پرسیده و مشورت کنید. مشاوران ما به شما در زمینه دریافت وام کمک خواهند کرد.

منبع:https://taninsazeh.ir/


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۱۶:۴۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)